kapadidentitet.blogg.se

Berättelsen om att leva med en bedragare som kapat min identitet.

Torsdag 3/10

Kategori: Allmänt

I måndags lovade Telenor dyrt & heligt att höra av sig till mig på onsdagen 2/10-13 eftersom alla papper jag återigen skickat till dem(måndag 30/9-13)borde ha kommit fram då. I går var det onsdag och fina Nerikes Allehanda hade tryckt en stor artikel med min historia. I dag är det torsdag & Telenor har fått uttala sig i tidningen. Det tar dom sig tid att göra, men höra av sig till mig? Nej. 

Jag har fortfarande inte mottagit någon information skriftligt från dem angående abonnemanget & att de säger sig stängt ner det. Jag har inte hört av dem på telefon, annat än i måndags när de fortfarande förnekade att jag någonsin kontaktat dem.

Fortfarande ingenting. Telenor. 

Dax att ringa polisen & göra ytterligare en anmälan i dag, jag har dessutom ny information om vem bedragaren är. Jag fortsätter väl att "mata" polisen med material & information om brottslingen & dom fortsätter väl att.......?...vad de nu brukar göra. Ingenting?

Polisens kommunikationschef i Örebro, Mats Nyl'en säger i tidningen att jag ska ha en dialog med polisen. Va bra. Hört talas om tvåvägskommunikation? Eller räknar ni precis som telenor(verkar göra) att uttala sig i tidningen som kommunikation med mig?

/ Trött & arg, dax att släppa sarg. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: