kapadidentitet.blogg.se

Berättelsen om att leva med en bedragare som kapat min identitet.

Update

Kategori: Allmänt

Pappa satt i onsdags 9/10-13 i telefonkö hos Telenor i sammanlagt två timmar, han ringde när han var ledig från jobbet, eftersom jag jobbar. Han sökte G Kraft för att ta reda på varför han inte nämnt att en faktura på 4000:- skulle komma. Kan jag riva den? Allt blir ju en fråga när man har att göra med ett företag som är patologiska lögnare. 

Pappa blev bortkoplad så att samtalet bröts flera gånger. Tillslut fick han nog och smart som han är min far;) så googlade han fram en gammal platsannons för en tjänst hos Telenor, där fanns ett telefonnummer till en chef i företaget & pappa chansade vilt. Han hade en del flyt, inte nog med att telefonnumret fortfarande gick till denna chef, hon hade också tidigare varit chef för G kraft & visste hur hon skulle få tag på honom. Hon tog pappa på allvar & förstod inte heller hur en helt icke-omnämnd faktura kan dimpa ner i brevlådan, när de redan(visserligen för ca. Hundrade gången) lovat att abonemnaget är borta.

Kraft ringde pappa på momangen, bad om ursäckt, sa att han trott att jag redan fått den fakturan & då skitit i att dubbelkolla. Telenor.

Sedan lovade han pappa att maila även denna bekräftelse till mig:



Kul att han skriver att abonemanget stängts ner direkt när jag hörde av mig till dem. Snacka om att aldrig kunna be om ursäckt. På riktigt. 28/9-13 när han påstår att abonemanget stängts, vilket öppenvarligen är lögn, hade jag redan bråkat med detta företag i en månads tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: