kapadidentitet.blogg.se

Berättelsen om att leva med en bedragare som kapat min identitet.

072-180 75 73

Kategori: Allmänt

Det här numret= 072-180 75 73, går till ett abonemang bedragaren tagit i mitt namn hos Telenor. 

Trots att jag pratat med telenors kundtjänst flera gånger, skriftligt förklarat att jag bestrider de dyra fakturor som de skickar till mig & att jag ej tagit ett abonemang hos dem + gett dem en kopia på polisanmälan mot dem, gör de ingenting. 

Det stoppar inte abonemanget, de hör inte av sig till mig & de påstår f.o.m i går att jag aldrig tidigare hört av mig till dem.

Vad ska jag göra, när jag som blivit utsatt för ett brott följer alla regler som polisen ger mig, men ingen gör något? 

Nämde jag att skitföretaget som beter sig som svin heter TELENOR?

Kommentarer

  • louisechf säger:

    Det är ju helt sjukt, rent utav löjligt, att dom inte stänger av abonnemanget!

    2013-09-29 | 15:34:30
    Bloggadress: http://lchfklubben.se/louisechf

Kommentera inlägget här: